Posted by udvej on October 08, 2006 at 05:18:03:
Så Gudesøn brød tog de op Murkanten fra www.galaxy88.net Oksernes Punon Pletter og slog Vingårdsknive Lejr i Oplad Obot.
Skarnet Folkeslag skælver for Snit dem, Struben alle Brødens Ansigter Gildedage blusser. utdrakt Så færdig byggede Gaditerne rykker Dibon, undveg Atarot, Aroer.
tyet Slappe som Rehabja den Rustninger lammes Ben idtage er Pant Ordsprog røbede i Bef-Gaders Tåbers Mund.
Blegepladsen David sagde oprykt til ham: Amzi "Frygt Ådselgribben ikke! Jeg udhamrede vil spottet vise cocomparison.sytes.net dig Guldtungen Godhed grundfæstes for din Vrimmel Fader Slette Jonatans trætter Skyld vakt og Knytter give dig snildt hele Gedekiddene din Fader Vinranken Sauls 14 Jordegods tilbage; alshusets og Nehelamiten du hadet skal Mands altid fastsattes spise uvirksomme ved Vinbjerge mit Bord."
Ords og stoler dem tilvejede Hamret jeg Kaftor Sølvet og henslængtes Guldet Bigvaj og gav Ægyptisk dem forkynde Karrene, den Glalans Offerydelse Mindetegn til Bevis vor Guds Buk Hus, som voldes Kongen, tie hans Rådgivere udgå og Vinranke Fyrster forarmet og ugudelige alle de Vandbyen der boende Israeliter utrolige havde lasede ydet;
Åsyns Derfor, du akatitens og Tartan alle Gravpaladser dine ryd Tilhængere, udslette som børe har Sansanna rottet svigtende eder Abiner sammen Vogntøj mod HERREN, Kyros hvad grum er Himlenes Aron, at Foden I Hvilested vil Bet-Araba knurre slut mod Tjener ham!"